3 januari 2011

Vill bara påminna..

Hemma hos Viktoria är en nystartad blogg, men jag har länge bloggat på en annan adress...House of Candles heter bloggen som jag har kvar men inte skriver på.. Sedan oktober 2008 till och med!
Där finns det en himla massa pysselidéer, så jag tänkte lägga ut lite bilder som visar lite av vad jag gjort..


Här hade jag sytt ett kuddfodral, som fortfarande är  favoritkudden i vardagsrummet. Jag hade fått det randiga tyget av mamma och den andra delen som jag sydde tvärs över är en tygtavla från loppis för några kronor.

Här målade jag om en stor guldram och lekte konstnär :)
Här nedan kommer två av mina bidrag i Panduro concrete challenge! Där fick jag hederspris och ett presentkort på 2000:- !!!!!

Tändsticksaskar gillar jag att göra om.. Det går fort att göra och det stör inte längre att de ligger framme!
Här har jag gjort en påse till vinflaskan. Fint att ge bort!


Här hade jag målat och tapetserat en bricka.

Hoppas ni blev sugna att kolla in lite fler pysselidéer!


Kram Viktoria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar!