28 januari 2011

Äntligen fredag!

Så skönt det är med plusgrader! Och fredag! Kan det bli bättre? Kanske om jag slutade tidigare men tyvärr stänger jag idag. Efter det hinner jag förhoppningsvis hem och klä om och sedan bär det av tvärs genom byn till middag hos några vänner! Ska bli mysigt, vi har så kul tillsammans!

Nu har vi även bokat flygbiljett till Stockholm! Eriks syster bor där nere just nu tillsammans med hennes pojkvän så vi tänkte bo hos dom:) Vi är givetvis där nere för att hälsa på dem men det ska bli kul att spana in shoppingen! Ett av målen är HM Home...
Har ni några bra shoppingtips? Roliga inredningsaffärer som jag inte bör missa?=)

På HM Home på nätet hittade jag ett påslakanset som jag tror skulle bli gulligt i gästrummet! 299:- kostar det.

Nu har skotern jag skulle sälja gått sönder, jag måste byta kamremmen och bakbromsarna på bilen... Så tyvärr måste jag nog vänta lite längre med att göra om i köket :(
Imorgonbitti bär det av mot stan för bilbesiktning.. Så håll tummarna för att jag slippet mer utgifter!! Vore kul att kunna köpa sig något i Stockholm!

Ha en bra helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar!