26 januari 2011

Tisdagstemat - badrum, lite i efterhand :)

Ja självklart missade jag tisdagstemat igår.. Efter jobbet åkte jag 8 mil till lasarettet för att röntga ryggen, sen bar det av mot dollarstore och sedan hem. Jag var ganska slut så jag segade bara på i soffan. Sen idag när jag surfade runt på lite bloggar så insåg jag... Jag glömde tisdagstemat!!!
Tisdagens tema var badrum, vilket jag helst inte visar något från! Det är ett litet badrum med hemska röda golv och tapeter med riktigt fult badrumsskåp osv.. Alltså, inte renoverat för fem öre ännu.

Badrummet i källaren är däremot lite fräschare men dock väldigt stökigt. Vi har även tvättstuga där nere... Vi använder bara duschen där nere.
Men där inne finns det något som är guld värt...
En bastu!!! Jag har aldrig varit speciellt förtjust i att basta förrän vi fick vår alldeles egna.. Avkopplande, värmande och vår egen :)

Vi har en möbel i källaren som står utanför badrummet just nu men som hör ändå hör ihop. Jag ville bara inte ha det där inne eftersom trät kan bli fuktskadat! Men ni måste bara få se...



Morfar och mormors gamla bokhylla :) Det blev riktigt snyggt faktist :)
Den slukar allt sånt man inte har plats med i badrummet/tvättstugan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar!