3 januari 2011

Inspirerad

Idag har jag haft en väldigt skön dag. Jag tog en rejäl sovmorgon för att sedan skifta mellan skidåkning på tv, spana in olika bloggar och kuta omkring hit och dit här hemma och flytta prylar från ett ställe till ett annat.

Det är så roligt när man kommer in en så inspirerande tid. Ut med julen men in med vaddå? Därför är det så härligt att bara få surfa omkring på olika bloggar som bjuder på så fantastiska bilder och idéer.

Det jag kom fram till idag var att jag vill ha in mer vitt här hemma. Vita gardiner, vita möbler.. Men eftersom jag blev så nöjd med nyårsdukningen så kör jag även på ljusrosa och silver i köket. Byggde om kandelabern och ställde den i fönstret mot vägen.. SÅ fint. Men då när vi åt middag ikväll så säger Erik.. "Men.. vi har ju ingen fönsterlampa?" Uhh... Nä det har vi inte.. Måste man ha det? Kanske, iallafall dom gånger man inte har tänt ljusen! Ser nog lite dött ut utifrån hehe.. Jag får helt enkelt flytta ljusstaken till fönstret ovanför arbetsbänken, där ska vi hur som helst inte ha någon lampa :)




Ha en trevlig kväll!
Kram Viktoria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar!