23 januari 2011

Provisorisk kökshylla

Ja nu är tapetsering och hyllmålning klar och hyllan sitter på väggen. Bra mycket bättre än det tunga skåpet som satt där, men skulle bli mycket bättre med IKEAs fina hyllor som jag visat tidigare.
Jag har fått möblera om i skåparna rejält och en hel del saker har fått flytta ner i matkällarn eller upp på vinden. Skönt att rensa! Har investerat i fina vardagsglas på rusta och ska köpa en ny vardagsservis på IKEA som heter Arv... Så nu finns det i allafall plats i skåpen!

Här är rustas glas som mycket passande heter Victoria :)

Servisen från IKEA ser ur såhär:






Igår hämtade vi min skoter som vi tänkte sälja. Just nu är Erik i garaget och fixar med skidorna för att göra den mer lättstyrd och ärligt talat... När jag kände lukten av tvåtaktsoljan så började jag fundera om jag verkligen ska sälja den... Det är ju förjäkla kul att köra! Så vi får se hur det blir med den saken..

Så sen blir det en kort skotertur i kylan. Det är -17 grader så det kan bli kallt om snoken...
Ha en härlig söndag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar!