4 januari 2011

Tillbaka till verkligheten!

Det känns skönt att ha varit ledig några dagar nu innan vårterminen börjar... Man måste samla lite energi efter en mörk höst för att orka med fram till sommaren! :)

Jag har just ringt och sagt upp nå strumpor som jag råkat köpa av en telefonförsäljare... Haha, dom lyckas alltid lura mig att köpa något men jag har aldrig glömt att säga upp det direkt! Tur.

Jag längtar supermycket till våren och funderar på att göra iordning en trädgårsbok. Vi flyttade hit i somras så vi han inte göra så mycket då..  Det finns massa rabatter och ett ganska stort trädgårdsland... Potatis och jordgubbar är en självklarhet, men sen måste jag lista ut allt det andra... Kryddor är också viktigt. Alla möjliga kryddor!!! Jag vet också att jag ska köpa mig en rosenbuske.. Sen är frågan också vart jag ska ha allt :) Så, en bok skulle vara bra att ha, som kan hjälpa mig hålla koll på vart allt ska va, och senare även berätta för mig vad tusan det var jag planterat....




Ha en bra dag allihop!
Snart bär det iväg på arbetet. Sovmorgon :)
Kram Viktoria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar!