1 februari 2011

Tisdagstema 5 - Favoritfärger i inredningen

Ja då var det tisdag igen! Tycker veckorna börjar gå rätt fort nu när det äntligen blivit ljusare ute.


Nu är det dock kålsvart ute och jag är dödstrött. Tyvärr har jag inte ork eller lust att kuta och ställa iordning någonstans för att fotografera utan jag tar några bilder sedan tidigare som illustrerar just
mina favoritfärger i inredningen - just nu!

Vitt, silver, natur och ljusrosa. Gillar att ha det mesta rätt neutralt har jag kommit framtill, gärna ljusa toner. Sedan piffa till med lite kul textil, blommor, ljus osv. Just nu är det VÅR här hemma och därför är det mest ljusrosa och vita blommor i våra fönster. Till sommaren kommer det förstås också vara ljusrosa för då ska jag ta fram mina underbara mårbackapelargoner! Oj vad jag saknar dem... Mina absoluta favoriter.

Mitt mål här hemma just nu är att få ännu fler väggar vita och gärna även om lusten infaller, måla alla lister vita. Allt är nämligen brunt... Men det är tråkigt göra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar!