16 februari 2011

Bilder från butiken!

Tjolahopp! Jag tänkte visa lite bilder från Andrum, butiken där jag fått äran att sälja lite alster :)


Den här buren är bara så fin med alla äpplen!

En kvinna som gör silversmycken har också en vrå i butiken... Jag gillar framförallt hennes skedsmycken! Därför får ni en bild av dem...


Här är en låda med mina tändsticksaskar!
Här ser ni ett av ljusen jag dekorerat :)



Här är lite saker jag pysslat ihop igår! Ska åka förbi butiken på fredag efter jobbet... Ska passa på att boka massage också! För sånt gör hon också :)

2 kommentarer:

  1. duktig syster, saknar dig :(

    SvaraRadera
  2. Ljuva Andrum...Det var så roligt med butiken.Du tar så fantastiska bilder.Du kan gärna få uppdrag att ta bilder till Projektomtanke om du har tid och vill.Kram

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en kommentar!