7 februari 2011

Nästa loppisuppdrag

Hej! Nu är vi hemma igen. Vi har haft det riktigt bra förrutom att jag traskat runt i värdelösa skor och därför haft förbannat ont i fötterna. Men jag härdade hela helgen så jag kunde spendera pengarna på roligare saker :) Nu är jag tillbaka i mina skoterskor igen. Dom funkar ju utmärkt i jobbet!

Vi har ätit och druckit gott och haft bästa sällskapet! Men ändå måste jag säga att det är skönt att komma hem.. Skönt att sova i sin egen säng iallafall, så kul var det inte att komma hem och se bombnedslaget... Vi hade inte direkt haft tid att städa innan vi åkte! Så det blev dagens uppdag då jag kom hem från jobbet.

Medan jag städade i köket så ställde jag iordning en plåtburk med lite köksredskap! Upptäckte att det blev rätt fint... Men jag behöver lite finare redskap! Så det blir mitt nästa uppdrag på loppis... Hitta gamla men ändå fräscha slevar!  Jag gillar att alltid ha något att leta efter eller samla på...


Nästa projekt här hemma blir ny bänkskiva och ny diskho! Frågan är vad?
Ek eller vit laminat? Ikeas diskho eller en modern kantig variant?
IKEAs "boholmen" 995:-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar!