5 november 2011

Visst är det snart jul?

Ja dom pyntar ju för fullt på affärerna, glöggen står framme på Ica och det kryllar av amaryllislökar..
Hur kan man INTE dras med?=)
Jag kämpar emot men inredningen börjar likna jul... Men inget rött och absolut inga tomtar...

Här är min roliga hörna, där jag pyntar och grejar mest jämt. Jag var sugen på att ta in armeringsjärnet.. Sugen på en ljusslinga för att få lite ljus där i mörkret... Skulle göra en höstkrans..
Sen... oj, saknas ju bara en hyacint så är det ju jul? Hoppsan...

Kransen gjorde jag av enris och hängde upp den i en bit linnetyg.
Det är egentligen höstpynt alltihopa men jag kan ändå inte riktigt.... ååhh, visst ser det juligt ut? haha...
Jaja... som sagt, affärerna har ju lika börjat! Nån fler som börjat fundera på julpyssel och dekorationer?=)


1 kommentar:

  1. Jag brukar säga att jag vinterpyntar, ifall någon tycker till om att mina piffningar börjar likna jul ;-D Ett armeringsjärnsnät är jag också sugen på att skaffa!

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en kommentar!