5 november 2011

Dags att shoppa inför avdent!

Ja det är på tiden att man börjar fundera kring adventspyntet... Jag har kollat in lite nätbutiker och hittat lite smått och gott för en lagom peng :)
Fyra slitna siffror, 69:-


 Ljusstake 89:-

båda från Fridas gård


Dimmrosa kotte 39:-


Adventtags i zink 1-4 59:-





1-4 i fattigmanssilver 79:-



Vit julkula 25:-

från Alvas hus



Ljusstake  29:-



Lykta 159:-




Nordljus hade också fått in en massa julprylar.

Nu orkar jag inte titta längre, för jag hittade nämligen lite pysselidéer när jag surfade runt. Så nu blir det pyssel istället. Här hittade jag en bra idé på nordljus!

Girlangen kostar 299:- att köpa men... en sån gör man ju själv?=)

Ha en fortsatt trevlig lördag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar!