16 november 2011

DYMODILLE

Hej! Ja det är sant, jag har äntligen köpt en DYMO! På Clas Olsson för typ 139 kr...
Det är jättekul!!! Tänkte visa lite jag dymat. Jag och mamma hade pysselhelg så det blev lite tändsticksaskar och lite fröpåsar.. Men jag har satt etiketter på allt möjligt :)

Konstnärshoppen i Umeå har bytt lokal till en mycket större och har verkligen utökat sitt sortiment! Vi började helgen genom att shoppa loss där inne... Köpte den här zinklådan för drygt 60 kr som senare kom att bli min frölåda. Nu vill jag ha fler lådor, de är ju perfekta till allt :) Förvaring av tändsticksaskar, alla kort och etiketter man gjort som är bra i lager. Ljus, kakor, spetsar.. you name it.


Fler fröpåsar som jag tycker blev snyggare än de jag gjorde tidigare...



Hoppsan, jag har visst köpt årets första hyacint!
Ett femkronors loppisfynd fick sig en etikett också.. passade bra som vas tycker jag!

Etiketter...


På en zinketikett som jag haft länge men inte vetat vad jag skulle göra med den... Nu vet jag :)

På alla etiketterna har jag lackat med någon superlack jag köpte på konstnärshoppen.. Från panduro! Dimensional magic lack hette den och kostade 70 kr. Lacket är lätt att hantera och får ytan att se typ emaljerad ut, eller som glas..  KUL!!


När jag köpte Dymon så passade jag på att köpa refill.. Å det var ju tur för första rullen tog slut i går :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar!