10 augusti 2011

Sommarens auktionsfynd!

Hej!
Nu är semstern slut och vardagen har dragit igång igen. Jag har jobbat på ett nytt jobb sedan i måndags och trivs väldigt bra :) Förskolan jag jobbade på tidigare har stängts så jag passade på att ta tjänstledigt och prova jobba i en annan kommun! Vad som händer efter nyår är det ingen som vet... Men jobb har jag iallafall :)

I sommar har vi varit på två auktioner.. Första var inge vidare för vi hann inte dit förrän de sålt de roliga sakerna... Köpte en stor zinkbalja för en hundring och några gamla träljusstakar..
Men på den senaste auktionen fyndade jag lite mer!

Den här trälådan ropade jag in och i den fanns en hel del vackra flaskor, dessutom :)
En gammal sax och durkslaget hängde med en fyndlåda för en tjuga.

Den här brickan fyndade jag också :)
Å lite koppar :)
Dom är totalt värdelösa att dricka ur, men fina att servera i :) Dom har redan kommit till användning och en står på en hylla i köket som prydnad :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar!