29 juli 2011

Lite sommarbilder

Heeej! Ja här kommer ett kort inlägg medans jag väntar på att vi ska få varmvatten så jag kan ta en dusch. Vi är bortbjudna på middag! Jag var iväg och köpte lite reablommor idag och då kom jag på att jag skulle göra i ordning symaskinsbänken här utanför... Å då åkte kameran fram :)

Jag har väl tagit en del fina bilder i sommar, men hinner bara visa litegrann :)

Börjar med mammas lavendel ute i stugan...


Här är en trälåda jag köpte för en 50-lapp på loppis förra veckan!



Så här ser det ut utanför oss idag..


Från vår nya rosenbuske som blommar för fullt och har massor med knoppar.. Bra, för då behöver man inte snåla med blommorna!


Nej nu är det bråttom, in i duschen!!!
Hoppas alla andra har haft lika skön sommar som jag! En veckas semester kvar... Sen börjar allvaret..Med nytt jobb!

1 kommentar:

  1. Hej hej.
    hittade in till dig ikväll. Jag är lite ny med att blogga och söker nya "bloggvänner". Är ju så mycket roligare att skriva om någon läser :-)

    Vilka fina bilder du lägger upp - är dags för mig också att köpa lite nytt..

    Spännande med nytt jobb, hoppas det kommer gå bra.

    Önskar dig en fin kväll
    Hälsningar Lizette

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en kommentar!