15 augusti 2011

Pysselsug!

Det märks att hösten närmar sig, för det gör mitt pysselsug också! Har suttit en halvtimme och kikat igenom alla sparade pysselidéer som jag sparat i inspirationsmappar på datorn... Nu har jag många projekt :) Ikväll har jag målat om en ljusstake som var slarvigt gulvitmålad... Nu är den kritvit istället:) Målade även omslaget på en tjock notbok som jag tänkt använda som fotoalbum! Får se hur det blir:) Då kanske man får tummen ur också, och framkallar lite bilder :)

Ikväll har jag pysslat med rabatterna också, alla perenner i rabatterna runt huset måste flyttas på eftersom vi ska dränera i vår... Då nu är det smockat i en rabatt och ganska knapert i de andra :) Är inte riktigt klar ännu, hoppas att få lite hjälp av Erik att flytta på de stora asen!


Plockade in lite av de blommor som ännu blommar..


Hoppas vi får njuta lite till innan frosten tar allt levande!! Men det blir kallare ute för var dag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar!