11 augusti 2012

Vilken tajming!

Jag upptäckte just en strålande nyhet! Precis när vi ska börja ordna i barnkammaren... Så upptäcker jag att H&M HOME har en barn och babyavdelning! Weii, kolla här!






Barnkammaren kommer att bli ljus och lite lagom lantlig.
Marinblå kommer att vara en accentfärg, sen vet jag inte riktigt hehe....
Jag har då tänkt måla över fondväggen iallafall... Där sitter just nu en riktigt fin dyr tapet men den passar helt enkelt inte in längre... Så med sorg får jag måla över den. Barnrummet kommer att vara i det nuvarande gästrummet och kommer då ligga vägg i vägg med vårt blivande sovrum. hehe... När utbyggnaden är klar så kan vi flytta in, tills dess är det vårt vardagsrum.

Jag har samlat lite inspirationsbilder i en mapp på datorn. Jag får visa de någon dag! Det blev förresten ingenting på auktionen idag, det var mest skrot och ändå blev det svindyrt. Så ni kan tänka er vad dyrt det blev med det som faktist var något!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar!