19 augusti 2012

Barnkammaren

Hej!

Det är idag 3 månader kvar tills bebisen beräknas titta ut, så nu måste vi börja fixa lite inför ankomsten!


Jag tänkte visa några inspirationsbilder jag hittat på nätet tidigare, jag vet dock inte riktigt vars..








Här kan du se vilket rum vi tänkt ha som barnrum och hur det rummet såg ut när vi flyttade in! :S

Vi har en fondtapet där inne som jag först tänkte måla över för att allt skulle passa så bra in, men... åhh, jag har inte hjärta till det, tapeten är så SKÖN! Den ger ett lugnt men glatt intryck och vad passar inte bättre in i ett barnrum?? Så tapeten verkar få stanna. Vad tycker ni??

Under golvet finns det vackraste trägolv. Jag skulle gärna ta fram det på en gång men det skulle betyda att golvet blir lite lägre, listerna måste ner en bit och tapetskarven blir synlig..AJaj, vi har inte tid att totalrenovera rummet nu. Så det får duga ett tag till, iallafall tills utbyggnaden och alla andra stora projekt är klara :) Om nu inte jag skulle hitta högre golvlister... >=) hehe...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar!