23 augusti 2012

Pasta

Vem gillar inte vardagslyx?



Vi har 2 st väldigt vackra tallrikar som tidigare inte använts just pga att vi bara har just 2 st. Men när köket hade renoverats färdigt åkte de fram och blev våra pastatallrikar. Vad vi än äter för pasta så äter vi dem i dessa tallrikar och det smakar faktist lite bättre då :)





Ofta har man en skvätt vin hemma, konstigt nog även fast jag är gravid, det är väldigt gott att ha i bl.a. köttfärssås. Färska kryddor som basilika, timjan och persilja gör det hela ännu lite lyxigare. Den får gärna puttra ett tag innan man äter, då hinner den bara bli ännu godare.

Åh, nu blev jag hungrig.


Mums!

1 kommentar:

  1. Camilla Lindqvist24 augusti 2012 kl. 14:39

    Åh vad längesedan jag var inne på din blogg nu känner jag! Mycket som har hänt sen sist. Fint ni fått det hemma och spännande med bebis :) Blev aldeles varm i hjärtat när jag läste att du väntade barn! Är övertygad om att du kommer bli en underbar mamma. Kram från mig och hoppas allt är bra med er! / Camilla

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en kommentar!