11 augusti 2012

Dags att börja blogga igen? :)

Men heeej! :D

Nu närmar sig hösten. Dvs. älgjakten. Då brukar det bli mycket dötid här hemma och jag brukar utnyttja tiden till att pyssla en hel del! Men i all den  här renoveringen som pågått sedan januari har jag tappat lusten och inspirationen men... Förra helgen var jag i stan och köpte massa olika tyger och när jag sedan började sy så fick jag tillbaka pyssellusten!!!!!

Nu är det i princip klart i huset med renoveringen, det återstår bara att göra klart utbyggnaden. Hösten får bestå av inredning och pyssel helt enkelt.

Ett av mina inrednings och pysselprojekt är ett helt nytt projekt. Barnrum!
Det är så att vi väntar en liten i november! :)
Min energinivå är inte den högsta men lite inspiration kan få vem som helst på fötter igen :)

Jag har testat sy lite barnkläder!



Det finns verkligen fina barntyger och jag köpte ju så lite för jag hade ingen aning om att jag skulle få tillbaka pyssellusten så nu behöver jag mer!!


Dagens projekt är AUKTION! Om 20 minuter drar vi så jag får väl återkomma med eventuella fynd! :)

Ha en fin lördag allihop!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar!