1 mars 2011

Skottar för tidigare sommar...

Tror ni det funkar? Att skotta bort snön så det blir sommar fortare? Tror inte jag.. Men däremot får vi en härlig våruteplats där vi kan sitta och äta och sola! När jag kom hem från jobbet idag hade jag jääätte ont i magen.. Har världens magkatarr och det är lite krångel med medicin (pga förvirrad läkare?).. Kämpade mig igenom arbetsdagen för att sedan åka hem och sova en stund.. Men jag hade inte hjärta att sova när solen sken så fint! Hämtade Nova och gick på en kort promenad och sedan tog jag fram spaden! Vi har en hörna mellan garaget och huset där solen ligger på mitt på dagen och där ville jag ha en härlig våruteplats! Min mage pallade dock inte att genomföra hela projektet men har skottat och trampat fram en liten plats iallafall. Fort fortsätta när magen är på bättre humör!

Vi har bestämt oss för att sälja bilarna och köpa två nya! Vi behöver verkligen en kombi!!! Nova är på löpen nu och får inte åka bil, jag vill då inte ha blodfläckar i bilen också. Soffan har hon redan blodat ner två gånger så en andra tvätt väntar!

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan lägga mig och min mage i soffan igen. Blir inget tisdagstema för mig idag, har då ändå ingen imponerande klädförvaring :) Men kolla gärna Inspirationsfabriken om ni vill ha lite inspiration till er egen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar!