30 december 2013

Vårfint

Äntligen vår! Haha eller har vintern ens börjat? Snön vi hade försvann iallafall, julen är nerpackad i kartonger och jag har fyllt huset med tulpaner och scilla...
Imorgon firas nyårsafton med god mat och en nyårsbrasa (stor som en majbrasa efter årets avverkning) så idag har vi storhandlat och gjort fint här hemma.. Dukningen är väl det roligaste?

När vi handlade idag så köpte vi massa godsaker inför nyårsafton och både jag och sambon var ganska hungriga så vi stod och dregglade i charken ett tag innan vi bestämde oss för att lyxa till middagen lite. Det blev en laxmacka deluxe, chevré med valnötter, rödbetor, ruccola, balsamico och en supergod parmaskinka..

Nu är vi nyduschade och har precis lagt oss i soffan... Blir nog tidig kväll!

Gott nytt år på er!

Förresten så kan jag ju berätta att jag har instagram åxå, där heter jag "baravickan"
Blir inte så värst mycket bloggande..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar!