1 januari 2014

Vårens nyheter gör mig shoppingsugen!

Spanade lite hos ellos idag...
Detta hamnade i varukorgen!

Kuddfodral 79:-

Påslakanset 149:-

Gardinkappa 129:- 145x70cm


Gardinkappa 129:- 145x70cm

Kuddfodral 79:-



Sen fanns det mycket annat snyggt men som jag inte köpte! Till exempel...

2-pack kuddfodral 79:-


Påslakanset 299:-

Även H&M har lite fint...


Kuddfodral 29,50;- (!!!)

Babypåslakanset med små prickar 149:-


Ännu en fördel med nyheter är att det "gamla" kommer på rea!
Här är en lagerhausfavorit, ord 399 nu på 70% alltså, 120:-
Den slog jag till på, fast satte en svartvit textilsladd på den. Hänger i sovrummet men är snyggast släckt tycker jag, ljuset är lite för gult!



Nu har dessutom Åhlens kommit med en liknande, Nyhet, så den kostar 399:-





Förresten har jag via instagram hittat en butik som jag verkligen skulle vilja besöka... tyvärr ligger den i Skellefteå så är en bit bort!! Men en liten fågel viskade att dom är på gång att öppna webbshop...
Take a look:

Hemsidan som förhoppningsvis går att beställa från snart:


Hoppas alla hade en trevlig nyårsafton, det hade då vi :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar!