13 juni 2011

Fyndade möbler

Jag har varit och fyndat lite möbler :) Det är en gammal tant i byn som fått flytta på hemmet så många hungriga bybor har varit där och fyndat prylar! Jag fyndade en hel del saker men här kommer det bästaste fyndet!!! ETT SKÅP!!!


200 kronor :)

Dörrarna går inte igen vilket jag har börjat tycka är riktigt charmigt... Det är väääldigt nött men blir så snyggt till resten av inredningen!!!
Här kommer skåpet jag var där för att köpa egentligen:)
Det är höögt och alldeles lagom djupt. Jag är inte så överförtjust i färgen så det ska nog målas vitt eller ljusgrått.... har inte bestämt mig ännu!! Det här skåpet betalade vi 1500 för, vilket jag tycker är ett fynd :)

Problemet nu är bara att vi hade tänkt slå upp och göra en altandörr här.. Precis där skåpet står... Så dörren får vänta tills nästa sommar då vi bygger altan för skåpet har ingenstans att ta vägen :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar!