15 juni 2011

Lite nya prylar

Hej!

Jag tänkte bara visa mina nyaste fynd...
Här är en helt underbar bricka som jag känner igen, jag tror att min mamma har en likadan fast rund!


Se vilka fina detaljer... Tanten vägrade pruta på den så jag fick lov att betala 200 kr för den, men det var det värt... Älskar den!
Det blev även ett gäng assietter som jag tänkte lyxa med som vardagsporslin!

Här i ligger bl.a två gamla trådrullar som jag hittade på antiken för fem kronor styck :)
Glasburken köpte jag för ingenting i det där huset i byn jag skrivit om tidigare, samma ställe där jag köpte skåpen..

1 kommentar:

  1. Hej, mitt namn är Gabriel jag är från Brasilien, jag ville att du skulle komma på min blogg, ta newsy räknar jag på dig

    http://grockclub.blogspot.com/

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en kommentar!