3 oktober 2013

Ett smultronställe på nätet

Jag hittade för några år sedan en liten webbutik som heter Idémakeriet.
Jag tänkte jag skulle dela med mig.

Jag hittade kvinnan som har butiken på instagram för ett par dagar sedan och insåg att det var länge sedan jag var in och kikade och nu hade hon fått in massor med smågodis.
Jag blev så grymt taggad på JULPYSSEL! Japp, 3 oktober idag, börjar butikerna sälja julgrejer så kan jag köpa ;)

Jag kan visa lite som finns i butiken, det jag tycker är fynd ;)
En stor tändsticksask att dekorera för 19:-
Den blir fin som julask, till sig själv eller till någon man tycker om! 

En vit akvarellpenna, 25:-
Hade ingen aning, men tydligen funkar akvarellpennorna jättebra att skriva på griffeltavlor med. Istället för dom klumpiga kritorna.

En liten skoltavla med klämma, kostar bara 4 kr st.
Det finns en större också, för 6:-

Påsar med ramar för 7:- men då bör man köpa till cellofanpåse att ha på insidan. Det finns också i webbutiken.

Jag köpte ett W till Wilhelms rum för 30:-

Bokstavsklistermärken för 19:-
En påse med massa små fina siffror, 89:-

5 påsar med tryck, tags, snören och miniklädnypor, 49:-
Blir fina gåbort-presenter om man fyller med något gott kanske?


Det är absolut värt ett besök!

Just ja, Det är FRI FRAKT inom Sverige åxå :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar!