2 oktober 2013

Äntligen!!

En av mina favoritbutiker i Stockholm är Granit. Hur ofta är jag i Stockholm? Aldrig! Men nu äntligen kan jag shoppa loss på håll, för Granit har öppnat webshop! :D

Ni hittar den här.
Just nu får man 15% på allt, koden är Äntligen

Här kommer lite som jag fastnade för..
369:-

Griffelstickers med hela veckan i A4-format för 129:-



Eller så köper man bara 5 svarta A4 griffelstickers för 99:-
Då kan man t.ex.  klippa ut lämpliga bitar och fästa på burkar, lådor, flaskor osv.

Här är pennan man bör köpa till. Med den kan man även skriva på glas, den finns i svart också. Den funkar dock inte lika bra på griffeltavlan ;) 49:-


Skulle vilja ha denna ovanför skrivbordet. Moodboard eller bara inspiration? 
Senare kan den hänga i barnrummet, passar nog bra som utställning av alla teckningar så småningom. 129:-

449:- den skulle få stå var som helst här hemma :P

Degskål, 30x19cm 229:-
Snygg!


Igår hittade jag en skitsnygg zinkburk med lock men nu hittar jag inte igen den. Antingen är jag blind eller så är den slut!

Jag hoppas dock på påfyllning i webshopen, liiite tråkigt sortiment, speciellt när man vet vad dom egentligen har! Ex, kolla in deras vanliga hemsida med sortimentet, vart har allt tagit vägen kan man undra?
granit.com

Nu ska jag pula i Wilhelm lite lunch å sen ska vi ut på en promenad i solen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar!