28 december 2010

Dagens fynd!

Jag hittade den sötaste butiken i dag. En butik med inredningsprylar, ekologiska hudvårdsprodukter och med en sån härlig atmosfär. I butiken fanns en myshörna med soffa och bord där man får slå sig ner och känna lugnet, rogivande musik och trevlig personal. Idag hade hon rea på massa julprylar så jag kunde givetvis inte låta bli att handla något trots min tajta budget! (Systemkameraköpet tömde plånboken på det mesta).
Här är två diskhanddukar, en ny och en gammal. Den beiga har jag nog tänkt använda som duk på köksbordet! Skulle bli snyggt på slagbordet som står i garaget i väntan på lite målarfärg..

Jag köpte även ett gulligt zinkhus!


Det bästa av allt är att allt bara kostade 123 kr sammanlagt :)
Butiken heter Andrum och Angelica som jobbar där har även yoga och massage! Superfint, rekomenderar att ni kikar in där om ni har vägarna förbi Vindeln!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar!