31 oktober 2012

Lite bilder hemifrån oss

Nu var det 2 månader sedan jag skrev något här.
Kanske på tiden att visa något? haha
Jag har haft annat i huvudet om man säger så, även om jag varit hemma nu för sjätte veckan i streck på havandeskapspenning. Nu väntar vi bara på att bebisen ska komma, så i väntan på det får ni väl kika lite hur det ser ut hos oss idag!
 
 
Detta är ifrån hallen. Älskar tapeten...
 
 

Denna syn möts man av då man kliver in genom ytterdörren. Jag fick ett pyntarryck igåroch eftersom bebisen beräknas komma i mitten/slutet på november så har jag börjat med lite julbak i form av lussebullar och julgodis. Jag ska göra knäck idag var det tänkt, och har faktist tjuvlyssnat lite på julmusik :S

Julpysseltidningarna har kommit och årets julpynt finns ute i affärerna och HOPPSAN, där slank en liten adventsgran in... Eller en höstgran. Granar finns ju året om. Ute...

Jag köpte så fina kuddar på Olssons tyger och vi har tagit hem kökssoffan som stått i en ladugård i flera år! Eriks morfar buntade locket och nu är det en sån där skön kökssoffa som man gärna får vila sig på.

Ja, här blev det lite mer juligt på något vis hehe, kan det vara den röda rosetten jag knöt fast på lyktan? Jag har helt enkelt tjuvstartat i år... Lite! Nu ska jag behärska mig till första advent, men jag måste ändå förbereda för jag har nog ingen lust att springa i affärer om vi just fått vår lilla skatt.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar!