7 mars 2011

Magsjukan hittade mig!

Japp, så i helgen har hinken varit min bästa vän, Erik har hållt avståndet!
Magen är långt i från bra ännu, tror magkatarren blev envisare...
Jag som hade planerat massa god mat i helgen, allt sedan jag blev sjuk är några godisar, några chips och en tugga korv och makaroner... Erik har fått laga sin mat själv. Eriks gulliga mormor var förbi med Proviva och nyponsoppa idag :) Så lite sånt har jag fått i mig också.

Mamma och pappa kom hit och åt lunch i lördags men redan då mådde jag dåligt så mamma fick laga pajen och så fick de äta utan mig för jag klarade inte av lukten hehe.. När jag sen började kräkas så fick jag hålla tummarna att jag inte hunnit smitta pappa och mamma som skulle bo på hotell! Men dom hade en bra helg och ingen av dom verkar magsjuka :) Tur!

Här i fönstret står favvolökarna i en liten patinerad kruka jag köpt billigt hos Idémakeriet! Hon har fraktfritt hela mars dessutom :)

Köpte tulpanlökar i stan som visade sig vara de vackraste tulpanerna jag någonsin sett!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar!