1 februari 2011

Blogghelg!

Nu tar min blogg helg enda fram till måndag! Imorgon efter jobbet är det kalas för Erik tillsammans med hans familj, sedan packa färdigt inför resan och gå och lägga sig tidigt! Jag antar att jag inte kommer att hinna sitta och slöa framför datorn.. På torsdag är det gärnet hem från jobbet och sedan fort iväg till flyget. Hoppas man hinner få i sig någon mat! Vi kommer hem söndagkväll men då tror jag man bara vill packa upp och sedan mysa framför tv:n en stund innan det är dags att natta.

Jag längtar verkligen tills vi åker, Eriks syster hade visst gjort ett fullspäckat schema för oss och planerat in en massa roligheter!


Djuren får stanna hemma med svärföräldrarna :)


Jag önskar er en trevlig helg!


Kram Viktoria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar!